نوشیدنی های مناسب رژیم کتوژنیک : با رشد روند رژیم غذایی کتوژنیک، فرصت های جدیدی در بازار وجود دارد، مانند پذیرش نوشیدنی های کتو. نوشیدنیهای دسته کتو با گرایشهای دیگر همپوشانی دارند، مانند نوشیدنیهای بهتر و کاربردی، که ممکن است به اندازه بازار بزرگتر منجر شود. ما چهار کاربرد نوشیدنی را شناسایی کردهایم که با کتو همسو هستند و در حال حاضر نوآوری را تجربه میکنند.
اسکوپ کامل KerryDigest:
بازار کتو همچنان به رشد خود ادامه می دهد زیرا مصرف کنندگان بیشتری رژیم کتوژنیک پرچرب و کم کربوهیدرات را اتخاذ می کنند. طبق یک مقاله قبلی KerryDigest در مورد روند کتو، پیشبینیها بازار کتو را دارای CAGR 5.5% و تا سال 2027 به 15.64 میلیارد دلار آمریکا ارزیابی میکنند. بسیاری از مصرف کنندگان با غذاهای کتو دوست مانند پوست گوشت خوک، کره آجیل و روغن MCT آشنا هستند و این پیش بینی ها نشان می دهد که هنوز فضای زیادی برای نوآوری وجود دارد، از جمله نوشیدنی های کتو.
روند نوظهور نوشیدنی کتو به موازات، و گاهی اوقات در تداخل با روند نوشیدنی های بهتر با مزایای عملکردی اتفاق می افتد. بسیاری از گرایشهای برچسب تمیز و هاله سلامت نیز با کتو، مانند کاهش یا بدون قند، محدودکننده کربوهیدرات و چربیهای سالم همسو هستند. برای کمک به برنامهریزی برندها، نحوه عملکرد دستههای مختلف نوشیدنی در بازار کتو و مکانهایی که فرصتی برای نوآوری وجود دارد را بررسی میکنیم.
نوشیدنی های کتو مغذی
کتو در مرکز توجه قرار دارد زیرا جایگزینهای وعده غذایی و سایر نوشیدنیهای تغذیهای بیشتر به رژیم کتو کمک میکنند. طبق دادههای Mintel GNPD، نوشیدنیهای دوستدار کتو در چند سال گذشته به افزایش خود ادامه دادهاند و مصرفکنندگان بیشتری به رژیم غذایی علاقهمند شدهاند.
برخی از برندها، مانند SlimFast™، طیفی از شیکهای جایگزین غذا، کرمهای قهوه و موارد دیگر را معرفی کردهاند که کتو را روی بستهبندی میخوانند. برخی دیگر از درشت مغذیها یا ماکروهایی که به آسانی قابل درک هستند نام میبرند، که مخفف محتوای پروتئین، چربی و کربوهیدرات غذا و نوشیدنی است. ماکروها به عنوان بخشی از رژیم کتو ردیابی می شوند تا به کاربران کمک کنند در کتوز باقی بمانند و چربی بسوزانند.
فرصت کلیدی: فراخوانی «کتو» یا «کتو-دوستانه» روی برچسب محصول راهی ساده برای برندها است تا محصولات کتو را برای مصرف کنندگان بیشتر تشخیص دهند. ما همچنین برجسته کردن ماکروها و افزودن ادعاهای پالئو و کتوهای مجاور مانند “قند کاهش یافته” یا “تغذیه با علف” را به عنوان وسیله ای برای جذب مصرف کنندگان کتو پیشنهاد می کنیم.
نوشیدنی های الکلی کتو
در فضای مشروبات الکلی، حداقل یک نوشیدنی محبوب از قبل برای مصرف کنندگان کتو مناسب است. هارد سلتزر تقاضای مصرف کنندگان برای نوشیدنی های بهتر را بدون از دست دادن ABV یا طعم، برآورده می کند. به عنوان مثال، White Claw™ یک نسخه 70 کالری از سلتزر خود دارد که با رژیم کتو به عنوان جایگزینی برای آبجو هماهنگ است. طبق دادههای نیلسن، بین سالهای 2018 و 2019، این دسته در ایالات متحده 212 درصد رشد داشته است.
در فضای مشروبات الکلی، حداقل یک نوشیدنی محبوب از قبل برای مصرفکنندگان کتو مناسب است.
فرصت کلیدی: برندهایی که به دنبال تولید نوشیدنیهای الکلی کتو هستند، باید نسخههای کم کالری محصولات خود را ارائه دهند و با سایر ادعاهای هاله سلامتی، مانند قند کاهش یافته، هماهنگ شوند.
چای، قهوه و نوشیدنی های کتو کاکائو
بخش مهمی از رژیم کتو سوخت رسانی به بدن با چربی است. “قهوه ضد گلوله” – قهوه ای که با علف تغذیه می شود، کره بدون نمک و روغن MCT – یک نوشیدنی محبوب در جامعه کتو است. در حالی که Mintel دریافت که علاقهای به عملکرد افزوده در قهوه برشته وجود ندارد، قهوه آماده نوشیدن (RTD) با مزایای عملکردی بیشتر در بین مصرفکنندگان طنینانداز میشود. به عنوان مثال، برند Bulletproof™ دارای لاته های دم سرد RTD است که کتو روی بسته را صدا می کند. موفقیت محصولاتی مانند قهوه ضد گلوله RTD نشان می دهد که فرصتی برای نوآوری با نوشیدنی های دوستدار کتو در فضای قهوه وجود دارد.
موفقیت محصولاتی مانند قهوه ضد گلوله RTD نشان می دهد که فرصتی برای نوآوری با نوشیدنی های دوستدار کتو در فضای قهوه وجود دارد. قهوه ضد گلوله کتو پسند
فرصت کلیدی: قهوه RTD با مزایای عملکردی می تواند در بین مصرف کنندگان طنین انداز شود و در بعدازظهر روز به عنوان یک نوشیدنی با قابلیت های اضافی به رقابت بپردازد.
نوشیدنی های کتو با طراوت
نوشیدنی های مناسب رژیم کتوژنیک : به گفته Mintel، روغنهایی مانند روغن نارگیل و MCT حضور رو به رشدی در نوشابهها دارند، زیرا مصرفکنندگان مزایای بالقوه چربیهای سالم را درک میکنند. در حالی که MCT ها معمولا در نوشیدنی های غذایی و شیک های جایگزین غذا یافت می شوند، اما در نوشیدنی های ورزشی و حتی آب طعم دار نیز دیده می شوند. پذیرش مصرف کننده از چربی های سالم در نوشیدنی ها فرصتی را برای سایر زیرمجموعه ها فراهم می کند تا به مصرف کنندگان کتو دسترسی پیدا کنند، مانند نوشابه های گازدار.
فرصت کلیدی: افزودن چربی های سالم مانند روغن زیتون و روغن نارگیل به نوشابه ها و آب طعم دار می تواند برای مصرف کنندگان نوشیدنی کتو جذاب باشد. ترکیب چربی ها با طعم های جدید و هیجان انگیز یا مزایای عملکردی نیز ممکن است طنین انداز شود. (منبع)